Copywriting – czym tak naprawdę jest i jaką rolę odgrywa na stronach internetowych

Copywriting , już samo to słowo brzmi dla większości z nas obco. Nic dziwnego, ponieważ jest to termin zapożyczony z języka angielskiego, a jego znaczenie zwykle jest bliżej znane jedynie osobom, które są związane zawodowo z reklamą i marketingiem.

Co więc kryje się pod tym zagadkowym pojęciem? Otóż copywriting jest niczym innym jak działalnością, która opiera się na pisaniu oraz redagowaniu tekstów reklamowych i użytkowych. W przeszłości był kojarzony głównie z tworzeniem chwytliwych sloganów reklamowych znanych z radia i telewizji, natomiast dziś odgrywa coraz większą rolę na stronach internetowych.

Zapewne każdy z nas chciałby, aby nasze produkty i usługi cieszyły się niesłabnącym zainteresowaniem w Sieci, a publikowane przez nas treści trafiały do jak największej rzeszy odbiorców. W tym momencie wskazane będzie skorzystanie z usług zawodowego copywritera – osoby, która jest kreatywna, posiada odpowiednie zdolności językowe oraz wiedzę w zakresie mechanizmów współczesnej reklamy oraz marketingu.

Dobry artykuł, a pozycja w wyszukiwarce Google

Być może nie wszyscy z nas zdają sobie sprawę z faktu, jak ważną rolę w procesie reklamowym odgrywa pozycja naszych treści w wyszukiwarce Google. Jeśli nasza strona jest dobrze prowadzona, to potencjalni zainteresowani odnajdą ją o wiele prościej. Dlaczego? Ponieważ Google selekcjonuje strony i dopasowuje wyniki wyszukiwania, tak aby były one jak najbardziej trafne i aby wyszukujący mógł szybko wyszukać interesujące go treści. Oczywiście najwyżej w wyszukiwarce uplasują się strony najpopularniejsze, najlepiej zarządzane, prezentujące własne, niekopiowane od innych treści oraz stale uaktualniane. Nie trudno się domyślić, że potencjalni klienci preferują korzystanie z usług stron zajmujących najwyższe pozycje.

Prowadzenie bloga oraz płynące z tego korzyści

Niegdyś posiadanie bloga postrzegano jako sposób na zabicie czasu – chęć przedstawiania swoich wspomnień, bądź stworzenia wspólnoty osób podzielających nasze zainteresowania i pasje. Nie wspominając o fakcie, że prowadzenie blogów było domeną młodzieży. Dzisiaj sytuacja przedstawia się zupełnie inaczej. Wiele firm decyduje się na posiadanie bloga, który staje się wizytówką firmy. Prezentowane na nim treści przybliżają czytelnikom ofertę przedsiębiorstwa, informują o promocjach, zdarzeniach z życia firmy oraz sprawiają, że osoby czytające nasz blog mogą wchodzić z nami w interakcję – m.in. poprzez komentowanie wpisów czy wyrażanie swoich opinii. Taka forma interakcji bez wątpienia przybliża nas do klientów. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że umiejętne prowadzenie bloga korzystnie wpływa na pozycję naszej strony w wyszukiwarce Google.

Firma, a social media

Stale rosnąca liczba użytkowników Internetu sprawia, że coraz większą rolę w Sieci odgrywają media społecznościowe. Większość osób chcących pozostać w kontakcie ze swoimi fanami, czytelnikami lub klientami decyduje się na prowadzenie kont na portalach społecznościowych. Początkowo zajmowali się tym głównie publicyści, blogerzy i politycy, jednak w ostatnim czasie w tej sferze odnotowuje się znaczy wzrost aktywności firm oraz przedsiębiorców. Portale typu Facebook czy Instagram są świetnym miejscem na promocję naszych usług, ponieważ działają intuicyjnie oraz gromadzą ogromną rzeszę użytkowników. Właściwa reklama i odpowiednie zarządzanie naszym profilem pozwoli nam pozyskać wielu obserwujących, a więc także potencjalnych klientów. Zwiększy to również zasięg reklamy naszej działalności. Część osób, zachęcona profesjonalnymi treściami prezentowanymi na naszym profilu, zdecyduje się odwiedzić naszą stronę internetową, lub skorzystać z naszych usług.

Dlaczego warto powierzyć opiekę nad Waszą stroną lub profilem akurat nam?

Między innymi dlatego, że jesteśmy zespołem ludzi, którzy rozumieją mechanizmy działania współczesnego marketingu. Jesteśmy kreatywni, elastyczni oraz posiadamy niezbędne umiejętności, które pozwolą zaprezentować Państwa treści w przejrzysty i ciekawy sposób. Zadbamy również o to, aby uplasowały się one na dogodnej pozycji wyszukiwania oraz cieszyły się stałym zainteresowaniem. Gorąco zachęcamy do współpracy. Jesteśmy przekonani, że dostosujemy się do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

Zapraszamy do zadawania pytań

Napisz nam w czym możemy Ci pomóc!

Dzięki temu, że dzielicie się z nami swoimi pytaniami, możemy być bardziej elastyczni wobec Waszych oczekiwań. Dzięki temu będziemy mogli tworzyć artykuły spełniające Wasze oczekiwania.

Korzystając z formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez witrynę.

2018-07-04T10:31:47+00:00